Monday, August 31, 2009

:: Welcome Back To School ::

Assalamualaikum wbt..

ok masa utk bercuti da abes...esok da start sesi sekolah mcm biasa..eh, tak biasa...sbb esok boleh balik awal..ngeh ngeh ngeh...sbb bulan Ramadhan...hahaha

so, bermula esok..mula la masuk ke sekolah balik dgn satu azam :

"mendidik anak bangsa untuk menjadi manusia yang cemerlang dunia dan akhirat"

bermula la untuk membuat esaimen2 yang berlambak untuk dihantar pada interaksi ke-3 bulan November ni...tabah je la aku...

ok sekian untuk kali ini..

Salam Kemerdekaan Yang Ke-52 dan Selamat Berpuasa...

12 comments:

HiDaYah -the guidance- said...

selamat bertugas adam

miss ubi said...

huhuuu..betugas jan xbetugas..:P

djambu puadovich said...

ni la betul..."bertugas demi anak bangsa"...sebenar2 patriotik, bukan sekadar mengibar bendera ;)

ateh... said...

ye ke ko nak mendidik anak bangsa ni...ke ko dah gaji je.hua2.elok2 la mengajar tau..jgn sampai sesat ank org sudah.hahahahha

azlinhasim said...

Dengan ucapan aluan berkenaan maka jadual harian akak terpaksa diubah. Tak dapat lagi tidur selepas solat subuh kerana terpaksa hantar anak ke sekolah dan bersiap untuk ke tmpt kerja...hihihi

zanuara said...

Salam teacher Adam.. selamat bertugas,semangat yang macam ni perlu dicontohi..:-)

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

Hidayah & Miss Ubi & Zanuara: ye..selamat..selamat..hhehe

--------

djambu : hehehehe..tak terpikir aku mcm ko pkir..pnjng akal ko.. ;p

--------

ateh : ko kan suka down kan smngt aku..ko tgk la sok..aku dpt ajar anak ko sok..aku sesatkan anak ko..hahahaha

---------

azlinhasim : saya dpt tido lps subuh kak...sbb sy sekolah sesi petang..hahahaha

deaf_angel said...

kerja rajin rajin beb

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

Baek boss!
hehehe ;-)

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

Baek boss!
hehehe ;-)

.0hbintang!. said...

kalaw selalu dok bace sgt blog ini..
sahih owg jadik ckgu jugak!
maka malanglah naseb murid2 ku nati..
haha

respect sama anda lah!
salute ^:)^

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

apa salahnya jadi cikgu..best kerja nih..kalo kamu jd cikgu sy salute lah..hehehe