Thursday, December 23, 2010

:: Indah-Indah Belaka Part 2 ::

Assalamualaikum wbt...

Hairi Afiq ... muka takde perasaan..haha

Haiqal Luqfi dan Danial Hakim ... 2011 ni diaorg jd pengawas sekolah..

Nur Sherina ... da pindah sekolah..ada juga kenangan..

Aku lupa nama budak sorang nih...ya Rabbanaa..nakal yg amat~

Husmanita ...

Zafran ketawa tak boleh tahan..si Saiful Azim plk suka mengusik dia..

Azim ... mempunyai kembar bernama Azam..

Izzairil Afifi..boleh tido dimana sahaja..asal ngantuk~

Afiq ... ingat lg bila nampak aku dia g nyorok bawah meja masa tlg mak dia jaga kedai jual kuih di Bazar Ramadhan ..hahaha

Say Cheese ~

Ami Hamzah yg cerdik dan Danish Hakem Shah

ok..yg ni aku confius, samada Arif Azhad atau Aqil Azhad..sbb kembar seiras~

Fitrianie Selmie ... malu2~


Aiman dan Syeznur Fairuz Athira ...


Pesanan saya : didik dan jaga betul2 anak2 anda..supaya kelak menjadi manusia yang berjaya di dunia dan akhirat~


6 comments:

Eazy Izzuddin said...

indah....
teringat zaman sekola
xD

::alifdalmim:: said...

sangat indah..hehehe :)

Janggel said...

Salam ..

kaghum gue...kamu boleh ingat semua nama anak didik anda.!

::alifdalmim:: said...

yang lelaki senang nk ingat,nama lain2 tp yg perempuan susah ckit..sbb kbnyakan nama sama..Nur, Nurul, Puteri except yg nama lain dr yg lain mcm Dania, Ellaine Arifah, Juwairiah, Zurin, Allysha dsb..hehe

Syahiddmilikku said...

gambar atas skali tuh, bangunan yang renovate masa cuti tu kan?

::alifdalmim:: said...

ha'ah...kelas year one..

p.s: kapan mau pulang?