Sunday, April 18, 2010

:: Tak Disangka ::

Assalamualaikum wbt..

Aku tak tahu nk ckp apa..cuma aku betul2 rasa kehilangan..terutamanya kpd housemate aku dari Sabahan yg da balik ke maktab selepas abis praktikum..sunyi sudah rumahku..

Lepas tu, rumah depan aku yg juda da kluar..pun sama jugak, cikgu2 praktikum..tingkat 4 tu kini aku je yg ada..sunyi+bosan...

Ditambah pula dengan kawan2 a.k.a junior aku masa sek pondok dulu yg semalam tido rumah aku selepas berjalan2 seharian di Melaka...hampir sepuluh tahun tak jumpa..bila jumpa rasa bersyukur sangat..tak tahu nak ckp apa..dan sudah tentu perbualan kami panjang berjela..

Adam yg lonely~ huhuhu ;D


6 comments:

Nurul Aznil said...

Salam,

Ustaz, 'seupuh' tahun tu berapa lama? :P

sunyi ka? cepat-cepat la kawin, ada teman selalu :D

FauzieMusa said...

u r mr.lonely Adam ..

Get marry soon n fulfill ur life satisfaction ...

~aku di kejauhan

shidan said...

huh, saya tau saya ni disayangi ramai..x yah mention kat dalam blog nih...muahahahaha

;;aiyak, siyes, best giler semalam!

icecube said...

hidup berdikar = hidup sendiri~

::alifdalmim:: said...

Kak Aznil,

hehehe..da edit semula..thanks!

tu la..rasa mcm nk kawen cpt je..tp belum ada rezeki lagi..kene tunggu la.

-------

Fauzie yg berada di kejauhan,

haha..support 3k..bleh??hehe

-------

Shidan,

did i??..hahaha

semalam super duper best!..mcm nk jumpa lagi jer..

-------

icecube,

owh..mcm tu ea?..hehe

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛