Tuesday, April 20, 2010

:: Aku Tak Kira.. ::


Assalamualaikum wbt..

Aku tak kira...aku nk cakap jugak..

arini aku berjaya basuh baju aku sendiri....unbelievable!! ;D

tu je aku nk cakap..


7 comments:

FauzieMusa said...

sebelom ni soh sape?

Ahmad Nordinie said...

ni kes xpenah basuh baju la ni ek?
haha

ruffey said...

tahniah! XD

aku pong cuci sendri, aku tak caya ngan dobi, kang abes rosak baju2 aku.
antar baju merah, bila blk dpt kaler pink?
butang ada 5 bijik plg tinggal 3 bijikk?

woo tak mau

silversarina said...

seluar basuh sendiri tak ...hehehe .

::alifdalmim:: said...

fauzie,

sblum bawa balik kg tetiap minggu minta tlg mak basuhkan..hehe

---------

Dinie,

aippp..penah..tp kali ni basuh sendiri..haha

---------

Ruffey,

terima kasih..aku mula2 mcm nk hntar dobi..tp mcm was2 jer..pastu nnti kang ada plk yg tak kene kt baju keje aku..so, better basuh sendiri..

---------

Mak Cik Ina,

Arini basuh semua baju keje..esok turn seluar(s) plk..hehehe

darialhyun-su said...

kawin je senang..sah2 bini ko yg basuhkan..ko tuh pemalas tahap dewa agung..pas2 saje je nk gtau kat khalayak ramai yg ko tuh rajin..cissss haha

::alifdalmim:: said...

krel,

aku mmg rajen ok..kau tu pemalas..dlu ckit2 suh aku..kalau boleh kt asrama dlu..nk mkan pun nk suh aku suapkan..hahahaha