Wednesday, September 16, 2009

:: Innalillahi wa inna ilaihi rajiun ::

Assalamualaikum wbt..


baru sekejap td aku mendapat berita mengenai pemergian sepupu aku..merangkap anak pak cik aku..

dia meninggal sebab accident di Kendong..tu je berita yg sempat aku korek dr mak aku td..skrg mak aku tgh bersiap2 nk g umah pak cik aku..

Buat Hairi,

Semoga rohmu dicucuri rahmat Yang Maha Esa..

Ameen ya Rabb..




9 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

Innalillah..takziah buat family pakcik adam. member kak ween pun baru apdet blog bgtau psl kematian GB skolah dia..aduhai..byk org meninggal bln posa nih kan. Moga semuanya ditempatkan di kalngan org2 bertaqwa.

silversarina said...

Al Fatihah buat arwah.


Hati2 semasa memandu musim raya ni.... selamat aidil fitri buat Adam, maaf zahir batin.

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

Cikgu Wiween : erm..tu la pasal, mslh nyer sy lalu je tmpt dia excident tu..lps sy lalu dlm tak smpai sejam kot dia excident..da ajal..bnyk2 la mohon keampuan kpd Allah..

--------

silversarina : Salam Aidilfitri untuk mak cik juga..maaf zahir dan batin..

hIrOsHiNaRi said...

salam takziah..hati2 bawak waja tu

chimera said...

AlFatihah...

Kematian itu sebaik-baik peringatan...

Hati-hati bawa kereta musim2 perayaan ni...

Nurul Aznil said...

Salam,

Innallillah... moga roh Arwah ditempatkan bersama mereka yang beriman... amin...

Eazy Izzuddin said...

innalillah...
takziah...
alfatihah~


Salam Lebaran....
Maaf Zahir Batin...
Ada Kad Raya Untuk kamoo....
;)

djambu puadovich said...

innalillahi wa inna ilaihi raji'un.

ko pun sama cikgu adam. baik2 memandu. dan selamat hari raya aidul fitri...:)

deaf_angel said...

semoga arwah Hairi tergolong dalam golongan mereka yang beriman. Amin.

Beb, aku nak ucapkan selamat hari raya kat ko sekeluarga, maaf zahir batin walau mungkin sambutan tu kureng sikit untuk korang buat waktu ni.