Monday, January 5, 2009

:: What a bz week :: Part 2 ::

Seawal jam 7.30 pagi, aku da bergerak ke Seremban dr S.Alam utk ke IPRM Jumaat lps utk amik Borang Pendaftaran KPLI-jQAF..huh..semata2 tuh jer..geram aku!!..balik je ke S.Alam..sptutnyer aku terus masuk office..tapi tak jd aku kluar dgn Kak Nurul n Kak Waida..kami ke Subang Parade mkn di Kenny Rogers Roasters.

Ttba kan, perasaan nk kawen cpt, nk dpt anak tuh menjelma..bila temankan kak Nurul yg tgh mengandung beli persiapan utk smbut baby nyer di Mothercare. Aku plk yg lebih2, g cek harga itu, harga ini..hahaha..

Arini da janji dgn a.kess nk bg tiket dia balik ke Butterwoth kt KL Sentral. Owh yer..arini jmpa lagi sorang lagi senior aku [Syed Nasrullah]..aku smpat ke office pg ni sbb nk hntr sesuatu kt meja aku..

1st time dlm hidup aku gak, tgk wayang 2 kali kt TGV KLCC..hahaha..org belanja..aku terima je la..takkan nk tolak. Movie start 1.10pm..smpat aku melantak Sizzling Meek t Food Court KLCC. 1st movie tajuk dia “JUNO”..citer dia klakar sikit..but the ending tuh..sedih sgt..bg aku la..mcm nk menitik je air mata aku time tuh.tak tahu lah aku kalo korang tak berperasaan mcm ni..mana tak nyer..anak kita bg kt org len..sekali lagi aku dibayangi utk cpt kawen n dpt anak..bahagianyer hidup..

Movie ke-2 bertajuk “Four Christmases” citer ni..super kelakar..mana taknyer ketawa terbahak2 aku dlm panggung tuh…hahaha..mls nk ulas pepanjang citer..korang kene tgk…gerenti korang akan ketawa smpai pecah panggung tu..hahaha..

Esok Ahad…aku kene masuk keje..ahad pun kene keje gak..da tuh sehari suntuk plk tuh..hangin je aku..berdepan ngn student ni mslh ckit..adoiaii..tapi happening gak..lagik2 bila aku jd translator kpd Dr. Karen yg sememangnya tak boleh berbahsa melayu..

Masuk kerja ari Isnin…aku da kene pindah ke dept. len…sabar je lah..nasib baik aku da tak lama kat Mediu ni lagik..arini buat claim utk OT semalam n claim pergi LHDN…kene collect duit..sbb bnyk bnda nk kene pakai utk ke Institut Perguruan..bkan Maktab yer Fauzie..hahaha..

Harini..aku demam..jgn tmbah apa2 yer..coz Alhamdulillah demam bese..tak de sakit sendi2 bagai..so far, td mkn kt Secret Recipe [bkn mkn panadol] ngn geng2 yg very the baik hati dgn aku..sayangnyer nk tinggalkan diaorg sumer..

Oklah..da tak selesa da ni..challo bête..zassss


The End..

4 comments:

Ren said...

Owhhh cam gituh....

aiSyaLiciOus said...

adam g IPRM ker?? kat sikamat sban kan?? adoi...dekat sgt ngan umah sya ler..hehe..ooo, nak smbung KPLI eh..gud3..gud luck tau..

Muhammad Muzakkir said...

makan kat tempat murah kenny rogers pun nak masukkan..lainlah kalau makan kat radix fried chicken ker...jadilah ahli dengan saya :)

::alifdalmim:: said...

janggel :

haah..mcm tu lah..

-------------

aisya :

haah..kt IPRM, start diz Monday..dkt ke??..boleh la sy ke sana mkn tghari..hehehe..

-------------

Muhammad Muzakkir :

lempang kang..radix??..itu utk mak cik2, pak cik2, atok, nenek..iAllah da bergelar dpt cucu nnti sy jd ahlinyer..huahuahua..