Saturday, May 1, 2010

:: Kene Tag oleh Dr. Djamboo ::

Untuk melaksanakan tag yg telah diamanahkan oleh Dr. Djamboo Puadovich yang mengarah arahan seperti berikut :-

-------
benda yang wajib dilakukan ialah:

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friends to do the same.
-------


Diambil semasa dalam perjalan nak ke kafe univ utk makan tengahari selepas setelkan urusan graduasi nih..bukan aku yg capture picture ni...saper ntah yg rajen dan minah arab tu sungguh bertuah..ni nak masuk musim panas..apa lagi ea??..tu je la kot..


Sila buat kalau anda rajen :







7. Teacher Aween

8. dan mereka-mereka yang tergolong dikalangan mereka yang rajen..


6 comments:

Ahmad Nordinie said...

ye la ni gambar yg kelapan dr folder yg kelapan..
mcm tipu je
hihhi

::alifdalmim:: said...

betul la..tak baik menipu..hahaha

darialhyun-su said...

xde org len ker ko nk suh???aiseh~

::alifdalmim:: said...

alah..mengada betul ko ni krel..jual mahal la kononnya tuh..huh mengada~ lalalalalala

Nurul Aznil said...

salam...

nama me ataih sekali? demmm

djambu puadovich said...

bagus. terima kasih kerana bermain :D