Saturday, March 20, 2010

:: Semakin Dekat ::

Assalamualaikum wbt..

Rasa cuti sekolah mcm baru bermula semalam jer...
[nampak tak mcm tak cukup cuti seminggu??] hahaha..

Esok da start sesi persekolahan mcm biasa.

Arini nak kene pergi KLIA jemput akak aku sefamily balik bercuti.

Journey arini : Kampung-Seremban-KLIA-Shah Alam-Kampung-PD

Kene balik PD arini jugak..sbb keje bnyk tak siap lagi..Lesson plan tak siap lg.

Next week, mesyuarat PIBG..ajk bc doa smpai 3 org..pening.

Aku baru perasan skrg ni aku lagi suka dan terror menulis tulisan arab dari jawi.

Sedang berkira2 utk sambung MA lps abes diploma ni..tp masih dipertimbangkan.

Terima kasih Allah utk hari ini..semoga ada hari esok utk sy lagi.ameen.


p.s :
my dearest students, we will see diz Monday ok!..
korang siap kalo keje sekolah aku bg korang tak buat!

p.s.s :
skdr bertanya.
apa korang buat kalau student korang asyik tak bw buku g sek?


"Good Bye my beloved; holidays"


8 comments:

anap_ilmi said...

ko cakap je kat anak murid ko tu

"kat rumah sape nak baca? nenek kamu ke?".. haha...dulu masa skolah2 dulu kene gitu pe?

Janggel said...

Selamat bekerja kembali !!!

deaf_angel said...

beb

ambik mc la, dua hari ke
haha..

kalo aku cikgu, budak tak bawak buku, aku suruh dorang diri atas meja haha

nurhafiz said...

haha..samela kite..
pas2 senang2 aku mmg xbg diorg bwk buku arab bwk umh, aku simpan kt meja aku, kje mesti siap waktu dlm kelas gak

p/s: utk kelas blkg, aku bg lembaran kje je

djambu puadovich said...

ajk doa 3 org tu utk memastikan doa tu makbul kot. backup plan bro...:P

::alifdalmim:: said...

anap : aku penah je ckp mcm tuh..tp takde la sekejam ayat ko tuh..hehehe

------

Janggel : selamat..aku dpt mc sehari.

------

deaf_angel : sekali mmg betul dpt mc sehari..hahaha..demam plk Isnin ni..diaorg ni kalo bab berdiri atas meja mmg suka..kalo zaman dlu je malu..skrg mcm best je..

------

Hafiz : oh..kt sek aku..aku tak de bilik guru..kesian kan??

------

Djambu : mmg betul..ari mesyuarat tu 2 org cikgu ke kene observe dkt pensyarah dia..termasuk aku..tggl lg sorang tu je la yg bc doa..haha

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

豚骨拉麵Tiger said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚