Thursday, March 25, 2010

:: Serangan Balas ::

Assalamualaikum wbt..

Amboi masing2 ->khususnya utk Amad, Walie dan juga En. Muzakkir cikgu DPLI perasan kt Johor tu..hahaha..aku ni betul2 saket..bukan main2..mula2 demam ngan saket kepala..tp tambah saket jiwa dgn mereka2 itu..hahaha..

-----

Tadi kene pergi meeting MTAQ peringkat daerah..dlm surat kata aku hakim utk Hafazan Sek Men (L); Fateh Munabbih. tp bila ketua jemaah hakim baca balik senarai hakim..tgk2 nama aku ada dkt 3 bhgan acara..??apakah??dah tu plk ada hakim tak dpat surat perlantikan lagi..mmg lampi mereka membuat kerja..da tu plk ketua Jemaah Hakim tidak diberi kepercayaan memilih hakim sendiri..lagi la carca marba..dgn ramai hakim tak dtg lagi..proses pengundian sekolah tak buat lagi..mmg teruk!..kalo dlm English..really sucks!..ntah apa2 pengurusan ntah..

geram bukan sbb apa..geram menunggu..aku org ke-3 dtg meeting..meeting start pkul 2.30ptg di SMK Tinggi PD..jadi aku ingat elok dtg awal ckit..nk jg status pun ye gak..rupenyer pkul 3lebih baru start meeting..hampeh!..janji melayu..Janji Islam bukan mcm tu yer..mungkin mereka ada urusan lain kot..bersangka baik la kan..

lepas meeting td..mmg tak balik sekolah..terus balik rumah...tp lepak2 kat bawah kuaters..beborak dgn si Aswad..korek nama makwe dia..hahahaha..

Semalam, lecturer aku datang lagi utk meng'observe'..dah rasa mcm calon pelajar cemerlang da..hahaha..mana taknya..asyik dtg nk tgk jer..minggu dpn sekali lagi..tp markah utk semalam mmg best..tersenyum lebar la aku..aku rasa BBM aku sempoi je..tak guna LCD projector pun..nasib aku la tuh kan..terima kasih Tuhan..




4 comments:

Janggel said...

Salam Adam..Wah hidup anda semakin interesting! Tahniah!

::alifdalmim:: said...

Janggel,

interesting??..ye ke..??..sama2..hehehe

Muhammad Muzakkir said...

Adam tak puas hati tu...siap main serng balas...hahaha :) letak atas sekali pulak tu,,

::alifdalmim:: said...

hahaha..

mmg pun..lagi2 dgn a.muzakkir tu..siap la..jumpa kat johor..bawa sy shopping! ;D