Sunday, November 22, 2009

:: Tiada Cuti ::

Assalamualaikum wbt..

series aku jeles tgk bdk2 sekolah ni da bercuti..rasa mcm nk hentak2 meja sambil jerit "Why Me?" berulang2 kali...hahaha

ya, esok (23hb nov) aku sekali lagi masuk ke kampus untuk interaksi yang ke 3 merangkap ke-2 terakhir..utk interaksi kali ni mmg panjang ckit..bagi aku la..nk kata assignment tak siap..yg wajib da siap da..tggl yg sunat je tak siap lagi..tu pun tggl ckit je lagi..buku??series tak bc apa pun lagi...baru td ku sentuh..itu pun sbb nk berkemas ltk dlm kereta..

bkn tak de masa nk bc..ada tapi terhad...dgn kerja2 di sekolah..ahhh, alasan je sumer tuh..nk seribu daya, tak nak seribu alasan..ahakz!

mungkin tidak seaktif ber'online' spt biasa lps nih (tlg jgn percaya sgt)

yesterday..rasa happy sgt sbb masa mesyuarat kurikulum sek..aku mohon utk masuk ke bhgn Pusat Sumber Sekolah utk bhgn Akademik..dan bhgn Sukan plk..aku minta masuk ke bhgn Tenpin Boling!..and Approved! mayb aku satu2 nyer cikgu dr kelompok bidang agama yg tersasar ke PSS..tak pe la kan..

sblum berakhir nk share satu gambar (sharing is caring..hehehe)..di capture smsa last day of school..mereka yg rajin ke sekolah diberi kertas bergambar utk mewarna n akan dinilai...so, kbtulan kelas diaorg ni meja da disusun ke blkng oleh senior2 diaorg di sesi pagi...so, lihat saje lah telatah mereka..


so sweet...hehehehe


7 comments:

saya pening said...

ohh?
haha~

Janggel said...

Sabor yer en adak... dugaan heheheh

silversarina said...

Sian tak cuti, tak pe nanti tiba masa nya dapatlah cuti . Pandai adam pilih ye ... tugas yang akan dibereskan dengan senyuman.... bowling ...hihi.

shairoh mohamad said...

sama la kita..x dapat cuti..n kena menghadapi xsgmnt yg bertimbun.ustz ngjr b.arab ke?

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

yg pening : tak klakar..jgn gelak..hahaha

--------

Janggel : dugaan..lagi dah masuk mktab ni asyik nk kluar duit je..hehehe

--------

silversarina : sudah tentu..sempat jg td masa gap antara kelas sempat jgk melontar kt Parkson! hehehe

--------

shairoh mohamad : eh..sama ke?KPLI jgk ke?..sy major b.arab.

deaf_angel said...

fren... amacam?
ada sihat?

slamat hari raya aji kat ko..

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

selamat hari raya..
maaf zahir dan batin..


da lama ko tak jenguk cni kan.. ;)