Thursday, September 2, 2010

:: Takde Zouq Langsung ::

Assalamualaikum wbt..

Cuma catatan ringkas dari saya...saya langsung takde mood atau feeling utk sambut merdeka pada tahun nih..malam merdeka saya dicemari oleh bunyi bising mat2 motor yang teramat kurang ajar dan biadap dan dalam erti kata lain selfish!

Bukan satu dua malah berpuluh2 mat2 motor buat kacau di kawasan perumahan saya..ya, memang betul kawasan perumahan saya adalah kawasan awam dan berhampiran dengan kawasan pelancongan tetapi kalau ikut logik akal..kenapa la mesti kau nk memekak dengan bunyi ekzos motor buruk kau tuh dari tengah malam sehingga pukul 6.30pagi..

Ya, saya ulangi lagi sekali dari jam 12.00 tengah malam sehingga 6.30 pagi..

Saya tak tahu bila masa diaorg bersahur..dan harapnya mereka masih tetap berpuasa esok harinya..insyaAllah...

Bila direnung2 kembali mereka ni ke yang akan mewarisi negara satu hari nanti??..kesian mak bapak diaorang..

Apa pun, saya tetap ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-53 utk seluruh rakyat Malaysia di mana jua anda berada...


0 comments: