Monday, March 3, 2008

:: Ayat-ayat Cinta ::

Salam...

bukan main lagi jiwangnyer aku nih....tapi aku saje je nk tgk citer..spt yang digembar gemburkan oleh bdk2 nih..konon best...

tapi mmg best pun..aku nih tengok smpai dua kali mlm tadi..hahaha..tangkap nangis wa cakap lu...aku tgk ngn amad...amad pun mcm nk nangis jer...

filem nih di adaptasikan dari novel...mmg best...ala2 islamuc la mcm tuh...

hmm...sememangnyer aku betul2 seronok n suker gler ngn citer nih..walaupun mula2 nampak slow...tapi berjaya mencuri perasaan aku...waaahh..boleh jadi pengkritik filem aku nih...

--- stop ---

kali nih nk ckp psl kebusyan aku... kali nih aku merasakan mmg aku hampir busy n aku hampir je utk meletakkan jawatan aku..maklumlah da nak dkt AGM nih...tapi kan...aku betul2 teruja ngn sidang pleno yang berlangsung kat MSD ari tuh...antara barisan AMT dgn ahli...aku raser kalo aku tak sidang pleno tuh...smpai AGM pun aku takkan nampak silap aku ngn AMT yang len...

tq bnyk2 la pda pengkritik yang sudi mengkritik...

utk saki baki pentadbiran yg ada nih...aku ngn barisan AMT len merancang da utk wat program best2 kali nih...

antaranyer :- KEJOHANAN BOWLING NS...(mmg fav aku)...hehehehe

utk program ni kalo boleh aku mmg tak nak kesilapan yg da berlaku nih berulang balik...tu sbb aku nmpak struggle ckit utk kali nih...mcm2 aku pkir...terutama utk menjaga hati kedua2 belah pihak...

ok lah...tak de mender nk ckp lagi..doakan kejayaan aku kat cni yerrr...bye sumer

3 comments:

hazimin sleiman abdallah said...

rindukan pada IPod..

>>faez said...

dam,best sgt ke ayat2 cinta tu??!!aku bce buku die da 2kali..dan 2 kali gak aku smpi ms 3,aku trs tido..huhu..lmbg sgt bosan ok..

bg jimin,ni cikgu BM nak btolkan tatabahasa..

rindu AKAN ipod..

Mohd Adam-Zurairi Mohd Rawi said...

faezah..

ayat2 cinta mmg best ok...aku tgk semalam dua kali lmbng sgt best ok.. ko kene tgk..jgn membaca...

abg gmen..

iPod...arghh..rindu nyer pd iPod ku yg hilang!!!