Thursday, July 15, 2010

:: Syukran ya Dinie ::


Assalamualaikum wbt..

Kelmarin dapat award dari sorang kawan kt Mesir..giler jauhkan??..award dari Mesir.haha..tp award ni bersyarat plk..nampak tak kt situ?..nk bagi tapi bersyarat..hahaha..but it's ok..kerana award ni dari mesir..so, aku redha la..

Hampir terlupa..award ni diberi oleh member saya seorang al Hafiz ye tuan2 dan puan2 yg dirahmati Allah sekalian..nama dia Dinie.

seperti syarat utk menerima award ni tak susah sbnrnya..antara nya:-

1) Award ini harus diberi kepada 15 blogger yang sering dilawati dan dirasakan menarik.
(oleh kerana award ni diselesaikan lebih dari tarikh sepatutnya..maka, diskuan diberikan.aku hanya beri lagi kepada 5 org jer)








Tahniah la diucapkan kepada mereka2 kat berkenaan kat atas diatas pemberian award ini dari sy plk..

2) Semua nama-nama ni perlulah dimaklumkan bahawa mereka telah tersenarai dalam senarai 15 ni.
ok!
3) Syarat terakhir, senaraikan 7 perkara tentang tuan empunya blog.

1. Skrg saya tidak bekerja dan tidak mempunyai sumber pendapatan.

2. Saya selalu didesak oleh manusia lain spya saya cpt berkahwin, padahal yg nak kawen sy..bkn mereka.

3. Saya ni kalau da start bercakap payah utk berhenti..lagi2 perkara2 yg sy minat.

4. Oh yer..saya terer main bowling..juga badminton..

5. Saya ckup sukakan budak2..that's why i love teaching in primary school.

6. Saya seorang yang garang bila di dalam kelas..series!..

7. Saya seorang yang tak boleh dduk diam kt umah..saya kaki jalan..nk melancong? jom!



Nah, terima la award ini..terima kasih..lawa kan??


6 comments:

darialhyun-su said...

kenape mesti aku ye???

yg kat dinie tuh pon aku xbuat2 lg..nih tambah lg sorg..hish..

wlaubagaimane pon..sy kasihan dengan anda sbb xde keje saat ini..haha

::alifdalmim:: said...

hahahaha..

kira ok apa aku nk bagi kau award..bersyukur la dpt award..hahaha

deaf_angel said...

dah menang award, takde jamuan makan2 ke?

saya pening said...

jom!

Ahmad Nordinie said...

xpe..
lepas ni aku tambah satu lagi syarat..
sila belanja orang yang beri anda award ni..
best2

::alifdalmim:: said...

bro. deaf,

jamuan?..akan menyusul bulan 9 ni..jemput la dtg rumah yer.. :D

------

Yg pening,

Jom!..end of diz December.

------

Dinie,

hahaha..org yg beri award tu yg ptut belanja yg org yg diberi award..hehe