Saturday, August 27, 2011

:: Tiada Lagi Dah ::


Assalamualaikum wbt..

Tiada lagi dah..

1.Peneman makan malam..
2.Bising2 dekat rumah..
3.Berebut bilik air dan toilet..
4.Berebut mesin basuh..
5.Tengok tv bersama-sama..
6.Mengulas laporan sukan bersama-sama..
7.Bunyi hair dryer..
8.Kelibat orang bersolat sunat tahajud di ruang tamu..
9.Selipar yg bersepah-sepah kt depan pintu..
10.Yg nak tolong buang sampah..
11.Orang yg sanggup turun hantar brg yg tertinggal di tngkt 4
12.Dan lain lain lagi..

ini semua gara-gara housemate aku yg merupakan cikgu praktikum dah abis tempoh berpraktikum kt sekolah aku..skrg tinggal lah aku sensorang balik semula..sunyi la lps ni.

Cakap sorang2,nyanyi sorang2, tgk tv sorang2, kemas rumah sorang2, pergi pasar malam sorang2...

Dulu masa diaorg nk masuk terdetik gak kt hati aku ni "yeay..lepas ni boleh la tgk citer hantu malam2..." tapi sepanjang 2 bulan diaorg dduk umah aku..kat tv satu pun tak de tayangkan citer hantu malam2..harem toi..ni agaknya channel Citra lps raya baru la nk tayangkan balik citer2 seram ni..

*Lupa plk aku nk bergambar kenangan dgn diaorg..hmm..

3 comments:

Janggel said...

Salam...Selamat Hari Raya!

Takpe, bile dah kawen nanti ada la teman semula hehehe

::alifdalmim:: said...

Selamat Hari Raya..

Tulah tak sabar nk kawen..hahaha

maryati2you said...

selalunya begitulah... bila dah tiada asyik terkenang-kenang.. huhu