Tuesday, January 4, 2011

:: Permulaan yang kurang baik ::

Assalamualaikum wbt..

short entry..

1. Aku sangat meluat dengan murid yang cemerlang tp berlagak..aku nak tgk sampai mana kau boleh berlagak dengan ilmu kau sedangkan dengan cikgu2 kau kurang hormat...kau tunggu~

2. Aku sangat frust n kecewa dengan lagak kawan yang hanya nampak muka, bila dia susah tp time aku senang..bila dia senang haram nk contact2,nk tunjuk muka sedangkan dia tak tahu time tu mungkin aku tgh susah..

3. Aku rasa mcm nk marah bila org tetiba marah kt aku tanpa usul periksa dan menyoal dgn persoalan yg semacam aku tak amanah n lembap..padahal aku cikit punya baik buat yang terbaik utk dia, aku dan mereka2 yang lain.

4. tak tahu nak ckp apa lagi da..


p.s : Baru semalam aku dpt tahu aku kene ganti cikgu lain utk jd Penyelaras Headcount utk sesi petang..no comment~



6 comments:

s a L o m a said...

ahhahahahahah teringat dulu2 suka betul aku menyendeng kat cikgu yg aku suka.mesti cikgu tu rimas kan??ahahahahhahahah

deaf-angel said...

Co Ba An. Hehehe

sabar beb sabar..

After heavy rain, got rainbow you know.

Anonymous said...

dam..no 2 tuh bkn untuk aku kan??klu mmg tuk aku, aku mnx maaf la ye..aku ngah sebuk nk pekse nih..hehe R.H

ruffey said...

aku dulu berlagak jugak, tapi aku tak cemerlang?

abes ar aku dulu menyumpah seranah cikgu2 aku hehe.

asybedazzle said...

selamat pagi cikgu. rindunya zaman sekolah2 dulu. :)

::alifdalmim:: said...

Sis Saloma,

hahaha..kalau sy, tgk bdk gak..kalau yg dok menyendeng tu senonoh, comel, baik, perajin ok je..kalau berlwanan dgn tu mmg sy rimas..hahaha.i demand tinggi..hehe

----------

Bro. deaf,

Sabar itu sudah pasti..pelangi muncul lps hujan lebar..itu pun kalau matahari masih bersinar lg..hehe

----------

R.H,

Selama kita berkawan, kau tak pernah ada sifat mcm yg aku ckp tu..u r the best n ever my best friend forever..sumpah! (akn dtg aku tak tahu) :D

----------

Ruff,

agaknya kalau kau tak berlagak dlu mesti kau cemerlang kan??hahaha..gurau je..

----------

asyraf,

selamat petang~ sy cikgu sesi persekolahan petang..pagi sy membuta! hahaha..