Friday, June 27, 2008

:: I Feel That I Give Up ::

Salam...

hari ni masuk hari ke-4 hidup aku kt Mu'tah ni da mcm tak terurus..mana taknya...da 4 hari da air kt umah aku terputus..terpaksa la aku kehulu-kehilir mencari rumah yg ada bekalan air walaupun rasa nyer hampir 80% rumah bdk melayu yg lelaki da tak de air lagi..hanya mengharapkan air botol sebagai bantuan alternatif..arghhh..rasa mcm boleh giler aku kalo esok pun air tak naik lagi..

baru la aku sedar..mcm nk balik lagi awal jer..hehehe...erm..utk makluman semua, aku akan balik ke msia pada 20 Julai ni..tak jadi 27 Julai..aku awalkan seminggu utk mengelakkan duit mengalir lagi cepat dok cni...skrg pun da sesak nafas aku dok cni tanpa duit yg ckup...masalah2...

erm..ckp psl give up nih....sbnr nyer bukan aku putus asa sbb kt atas tuh...tapi ada satu sebab lagi membuatkan aku putus asa..ntah la..aku taw apa punca nyer...cuma aku segan utk ceritakan dlm blog nih..

ckup lah usaha aku sebelum nih..da lama aku cuba..tapi kalo aku je bertepuk sebelah tangan rasa mcm org bodoh la plk...hmm..bnda nih tak de kene mengana ngn bakal org rumah aku..hubungan kami Alhamdulillah setakat nih baik..

sebelum perkara nih menjadi lebih berat...aku putuskan yg aku sign out dr usaha tuh..sekarang let them be whatever they want to be...aku da give up...dari aku serabut pkir mslh org baik aku pkir mslh aku...yg penting aku tak sabar da nk balik Msia bulan depan..

oklah...nasib baik lah ada umah sorang nih ada internet..hmm..ye betul..ada internet..ada bekalan air..walaupun rumah dia dok kat penghujung dunia...sesiapa yang hendak merasai mandi di dlm bilik air iabarat di kampung malaysia..sila la berkunjung ke rumah beliau..sbb tandas umah nyer beratapkan zink...huhuhu....

oklah time to go...selamat bercuti bagi mereka yg da graduate n selamat memulakan kelas di semester musim panas bagi mereka yg bakal graduate...

salamm....byee

2 comments:

>>faez said...

why did u already give up?come on,adam..continue ur i-myself-dont-know-what mission..

Mohd Adam-Zurairi Mohd Rawi said...

feazah..

aku betol2 give up..da mls nk pkir..

eh..tak lama lagi la aku nk balik msia..horeyyy..