Thursday, April 17, 2008

:: Sikap Ego ::

Salam..

seperti hari2 yang lalu..keadaan aku mcm biasa tak berubah...

hmm...sejak dua menjak ni..aku telah mendapatkan nasihat dari sorang kwn aku tuh utk cuba kurangkan ego dlm berkawan..Aku??Ego??...hmm...semua org ada tahap keegoan..cuma yang membezakan tinggi ke tak jer...tapi kwn aku tuh ckp ego aku tggi..ye keR??

sebagai membuktikan ego aku tak la berapa tinggi..aku telah menurunkan ego aku pada tahap yg teramat rendah..sampai kn aku plk tertanya2 knp ngn aku ni??ye lah tetiba berubah??...huh, sengal tol bila pkir bnda2 mcm nih...

tapi sememangnya aku telah pun cuba sedaya upaya aku utk mendapatkan apa yg aku nk..ye lah da tak ego lagi..tapi aku sendiri tak faham..apa salah aku lagi??...korang mesti tak faham apa aku ckp kan??

mcm ni lah..aku nk berkawan mcm bese dgn ada sorang kwn aku tuh...so, mcmner??kwn yg bg nasihat kt aku tuh ckp aku ego...ye ker??..ntah la..yg pasti aku da tak ego lagi...aku da sedaya upaya nk kawan ngn dia...tapi kurang berjaya...ke, dia yg ego??ke, aku ada wat salah lagi??tapi aku betul2 tak tahu apa salah aku....betul2 tak tahu...

tu la psl..bila aku pkir balik..aku raser bengang sgt..apa salah aku pun aku tak tau...smpaikan aku raser mcm da putus asa...tadi kan..masa balik dr jamiah..aku jalan ngn Hazmi..tak psl2 aku meluahkn mslh aku kt dia...dia suggest kt aku mcm2 perkara..konon biar dia jd org tgh..tapi sori ar..tak main ar org tgh nih..dia plk memandai2 jer td..da la kecik...hehehehe

hmm..hari nih betul2 moody...nasib baik aku bersabar..cara nk hilangkan marah aku kt dlm umah tuh..aku kluar g masuk cc...luah perasaan kt dpn komp lagi best!!...sekurang2 nyer tak terjejas pahala puasa aku arini..huhuhu..oklah till now..bye semua!!

>> it's moody time... senyap lah <<

1 comments:

Wireless said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.